Wednesday, January 26, 2011

Manusia ber-Vios Putih

Aku baru balik dari pasar malam. Al-maklumlah jln kat pasar malam tu camne. kelam-kelibut. Nak dijadikan cerita. Aku lalu lah satu jalan sempit ni. 1 keta je bley lalu per time...TUp2 bertembung ngan satu keta vios putih ni. And tanpa disangka-sangka die terus je laju ke depan menyebabkan gue terpaksa mengundurkan keta ni. Dalam ati 'mentang2 la keta ak kecik n comel plak tue'....hurm xpela.....



Then, setelah mengundurkan diri dgn begitu sopan sekali. Aku pun jenguk la tengok muke si pembiawak keta vios tuh. Si driver tengah tgk handphone sambil betulkan handsfree dan bermuka aku-agak-handsome-pakai-vios-n-ber"tie"-hitam..TAnpa disangka-sangka, keluar lah ayat ni dari mulut aku.......

EK!ELEEEEHHHH!MACAM HANDSOME SANGAT...


Epilog:.......panas je ati aku sambil hujan diluar turun mencurah2..............>.<



Share/Bookmark

2 comments:

mrs. hazwan said...

hahahaha!!~ kesian.-.- driver kat ukm pun sama. tak pasal2 kena reverse balik. sangattt biadappp~ err. aku da leh bwk kete taw qis! auto ar tapi. kekekkee.

[~r@n~] said...

tau xpe..menyampah den...
hahah!chuka hae!!!even keta auto pon..keta tuuu....haha